• 1404/07/08 - 14:20
  • - تعداد بازدید: 301
  • - تعداد بازدیدکننده: 229
  • زمان مطالعه : 10 دقیقه

 اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان رشته بهداشت مدارس آزمون سراسری سال تحصیلی 1405-1404 دانشگاه علوم پزشکی البرز

 

 اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان رشته بهداشت مدارس آزمون سراسری سال تحصیلی 1405-1404 دانشگاه علوم پزشکی البرز

 

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با عرض تبریک به تمامی پذیرفته شدگان رشته بهداشت مدارس در آزمون سراسری سال 1404 این دانشگاه، به اطلاع می رساند فرآیند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1405-1404 در دو مرحله انجام می شود. زمان و  نحوه ثبت نام طبق مراحل ذیل اعلام می گردد :

لطفا قبل از ثبت نام نکات ذیل و راهنمای ثبت نام را حتما با دقت مطالعه نمایید.

 

مرحله اول فرایند ثبت نام به صورت اینترنتی و طی مراحل ذیل انجام می پذیرد :

الف)دریافت فرم دانشجویی

جهت دریافت فرم مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک کنید

 

ب) درخواست تاییدیه تحصیلی

پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه « تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرسhttps://emt.medu.irو مشخص نمودن نظام آموزشی، نسبت به ثبت درخواست ارسال مدارک «تاییدیه تحصیلی » و «سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه)» به دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند. پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری را دریافت و در زمان تحویل مدارک مربوطه بصورت حضوری ، تحویل دهند.

تبصره : دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز اجرا نمایند.

ج) ثبت نام در سیستم هم آوا:جهت ثبت نام به لینک ثبت نام مراجعه (انتهای همین صفحه) و در پنل ثبت نام پذیرفته شدگان با وارد نمودن کد ملی و کلمه عبور (کد ملی) وارد مرحله ثبت نام شوید.

1- تکمیل اطلاعات شناسنامه ای، آموزشی، بستگان و تکمیلی در قسمت اطلاعات داوطلبان

2- ارسال اسکن مدارک درخواستی (مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و فرم دانشجویی که از لینک بالا دریافت و تکمیل گردیده است) لازم بذکر است دانشجویانی که کارت ملی ندارند، می بایست رسید کارت ملی را آپلود کنند

3- پرداخت شهریه (جهت دانشجویان شهریه پرداز)

4- دریافت تاییدیه ثبت نام (فرم نهایی که حاوی شماره دانشجویی می باشد)

 

نکته : 

1- قبل از اقدام جهت ورود به سامانه و شروع ثبت نام اینترنتی اسکن کلیه مدارک مورد نیاز به همراه فرمهای تکمیل شده آماده گردد.

2- مدارک اسکن شده باید کاملا دقیق، واضح و خوانا باشد.

3- اطلاعات به صورت دقیق تکمیل گردد. مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده برعهده دانشجو می باشد.

4- دانشجویان اتباع خارجی در صورتی که موفق به ثبت نام اینترنتی نشوند لازم است در روز ثبت نام حضوری به همراه فرمهای دانشجویی و مدارک مورد نیاز به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

 

زمان ثبت نام اینترنتی: از ساعت 09:00 روز  شنبه مورخ 1404/07/12 الی ساعت 23:00 روز یکشنبه مورخ  1404/07/13

عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی نیمسال اول و دوم در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی :

  • تصویر اصل کارت ملی (پشت و رو در یک صفحه)
  • تصویر اصل شناسنامه (تصویر صفحه اول شناسنامه)
  • تصویر عکس 4*3 (تهیه شده در سال جاری)
  • تصویر فرم اظهارنامه انضباطی (معاونت دانشجویی و فرهنگی)

شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در بند ج (ثبت نام در سیستم هم آوا) از تاریخ  1404/07/12  الی 1404/07/13  از ساعت 09:00 لغایت 14:00 با شماره تماس 32563321- 026 تماس حاصل فرمائید.

 

مرحله دوم(به صورت حضوری) :

پذیرفته شدگان پس از انجام ثبت نام اولیه (اینترنتی)، دریافت فرم تاییدیه ثبت نام اینترنتی و اطمینان از تکمیل مدارک، می توانند با در دست داشتن اصل مدارک در تاریخ اعلام شده در همین صفحه به دانشکده مربوطه مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و فرم های ثبت نام خود اقدام نمایند .

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری :

الف) مدارک شناسنامه ای:

_ اصل کارت ملی به انضمام 2 سری تصویر پشت و روی آن

_ اصل شناسنامه به انضمام 2 سری تصویر از تمام صفحات آن

_ عکس 4*3 (3 قطعه تهیه شده در سال جاری)

_ اصل و کپی مدرک وضعیت نظام وظیفه برای آقایان 

 

ب) مدارک تحصیلی و آموزشی :

  • نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

_ اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی

_ اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

_ اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

 

  • نظام آموزشی جدید (3-3-6) :

-گواهی دیپلم متوسطه (پایه دوازدهم نظام آموزشی جدید) با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

-گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی،شهر و بخش 3 سال آخر تحصیل

-کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) برای بررسی عنوان رشته تحصیلی، شهر و بخش 3 سال آخر

 

ج)  فرمهای ثبت نامی و سایر مدارک مورد نیاز

_ فرم های ثبت نامی تکمیل شده برای کلیه متقاضیان شامل فرم های شماره 1، شماره 2، شماره 3

جهت دریافت فرم های ثبت نامی اینجا کلیک کنید

 

_ کد پیگیری تاییدیه تحصیلی دریافت شده از سامانه « تایید مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرسhttps://emt.medu.ir

 

ه) فرم نهایی ثبت نام اینترنتی (فرم شماره دانشجویی که پس از اتمام فرآیند ثبت نام در زمان ثبت نام اینترنتی دریافت شده است) لازم بذکر است فیلدهای خالی موجود در فرم مذکور متعاقبا توسط آموزش دانشکده تکمیل می گردد.

 

زمان تحویل مدارک ورودی نیمسال اول :

زمان ثبت نام حضوری و تحویل مدارک دانشجویان پذیرفته شده در نیمسال اول سال 1404

 از ساعت 09:00 روز دوشنبه مورخ 1404/07/14 الی ساعت 14:00 روز چهارشنبه مورخ  1404/07/16

 

زمان شروع کلاسها : از روز شنبه مورخ 1404/07/19

 

بدیهی است عدم اقدام جهت ثبت نام در هر یک از مراحل فوق به منزله عدم مراجعه و انصراف می باشد.

دانشجویان شهریه پرداز موظفند پس از ثبت نام و تحویل مدارک و انجام انتخاب واحد توسط کارشناس آموزش مربوطه نسبت به تسویه شهریه نیمسال خود اقدام نمایند.

 

قابل توجه دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی

پذیرفته شدگان گرامی: ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری سال 1404 خواهشمند است قبل از ثبت نام نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

  1. پذیرفته شدگان گرامی مشمول خدمت وظیفه عمومی ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1405-1404 لازم است جهت اخذ معافیت تحصیلی دانشجویی، به سامانه واحد خدمات فراجا به آدرس های sakha.epolice.ir  و services.epolice.ir   مراجعه نموده و پس از تماشای فیلم راهنمای ثبت درخواست الکترونیک معافیت تحصیلی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

درصورت بروز هرگونه مشکل می توانید از طریق مراکز پلیس +10 اقدام به ثبت درخواست جهت اخذ معافیت تحصیلی نمایید.

همچنین می توانید جهت مشاهده فیلم راهنمای اخذ معافیت تحصیلی دانشجویی اینجا کلیک نمایید.

* توجه

در صورت عدم ثبت درخواست در سامانه فوق به هیچ عنوان امکان ثبت نام و شروع تحصیل وجود نخواهد داشت. پذیرفته شدگان ذکور ورودی مهر تاریخ معافیت خود را از تاریخ 1404/07/01 و ورودی بهمن تاریخ معافیت خود را از تاریخ 1404/11/01 در سامانه فوق ثبت نمایند.

 

* قبل از شروع ثبت درخواست به این نکات دقت فرمایید:

  • فیلتر شکن سیستم یا تلفن همراه خود را خاموش نمایید.
  • فیلتر شکن ها را از history  سیستم و تلفن همراه خود حذف نمایید.
  • حتما از مرورگر موزیلا استفاده نمایید.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل جهت ثبت درخواست با تلفن گویای 096480 با کد استان محل اسکان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

2- پس از اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام و وارد شدن به سایت ثبت درخواست با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور(کد سخا) فرآیند ثبت درخواست را طی نمایید.

*در صورت فراموشی اطلاعات فوق با کلیک بر روی قسمت بازیابی اطلاعات و استفاده از شماره موبایلی که قبلا تعریف شده است امکان بازیابی فراهم خواهد بود.

* در صورت عدم دسترسی به شماره موبایل تعریف شده می­توانید به مراکز پلیس+10 مراجعه و کد سخا خود را استعلام نمایید.

3- پذیرفته شدگانی که دارای معافیت موقت و در انتظار معافیت دائم (پزشکی، کفالت و ..) می باشند می بایست مانند سایر دانشجویان تا دریافت کارت معافیت در سامانه سخا ثبت نام نمایند.

4- پذیرفته شدگانی که مشغول خدمت سربازی می­باشند نیز در سامانه مذکور ثبت نام نموده و در صورت عدم وجود منع سازمان وظیفه عمومی و بعد از بررسی جهت ترخیص این افراد از سربازی اقدام لازم صورت می پذیرد.

5- قابل توجه پذیرفته شدگان ورودی بهمن ماه سال تحصیلی 1405-1404 دقت فرمایید: در صورتی که تا بهمن ماه مشمول خدمت سربازی خواهید شد، بدلیل جلوگیری از غیبت، حتما دفترچه سربازی خود را پست نمایید. در غیر این صورت امکان شروع به تحصیل را نخواهید داشت.

 

ه ) ثبت نام خوابگاه

دانشگاه علوم پزشکی البرز فاقد خوابگاه ملکی می­باشد و هیچ گونه تعهدی در خصوص اسکان دانشجویان ندارد.

 - کارت دانشجویی

با توجه به چند منظوره بودن کارت دانشجویی، برای پیش ثبت نام ابتدا به سایت https://farhangi.abzums.ac.ir/فرم-فعالسازی-کارت-تغذیه-دانشجویان مراجعه نموده و فرم مربوط به درخواست فعال سازی کارت تغذیه دانشجویی را پر نمائید.

 در اولین مراجعه حضوری پس از دریافت کارت، جهت فعال سازی اکانت تغذیه ، به کارشناسان مربوطه در دانشکده ها یا در صورت لزوم به اداره تغذیه واقع در معاونت دانشجویی و فرهنگی مراجعه گردد.

 

و) خدمات رفاهی و تسهیلات دانشجویان

تمامی دانشجویان موظف هستند جهت تکمیل پرونده رفاهی خود وارد لینک ذیل شوند و فرم های خواسته شده را تکمیل و در روز ثبت نام حضوری تحویل امور دانشجویی دانشکده مربوطه نمایند. لینک پرونده رفاهی

 

  • ثبت نام در نهاد های دانشجویی:

  به اطلاع می رساند دانشجویان علاقمند جهت مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی و حضور در نهاد های دانشجویی می توانند با مراجعه به لینک زیر اقدام نمایند:

https://farhangi.abzums.ac.ir/فرم-ثبت-نام-دانشجویان

  - تکمیل فرم اظهار نامه انضباطی (به همراه عکس الصاق شده به فرم مذکور) ، اسکن و  بارگذاری در سامانه هم آوا  الزامی می باشد.

 

بدیهی است عدم اقدام جهت ثبت نام در هر یک از مراحل فوق به منزله انصراف می باشد.

 

ضمنا شما عزیزان می توانید درصورت داشتن هرگونه سؤال و یا مشکل در ثبت نام  از ساعت 08:30 لغایت 16:00  از طریق شماره ذیل با معاونت دانشجویی و فرهنگی تماس حاصل فرمائید و جهت آگاهی بیشتر درباره شرایط خوابگاه، تغذیه و وامهای دانشجویی به سایت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی به آدرس https://farhangi.abzums.ac.ir مراجعه نمائید.

 

آدرس  و شماره تماس معاونت فرهنگی و امور دانشجویی :

 آدرس کرج – باغستان- اشتراکی جنوبی- گلستان ششم -   ساختمان معاونت دانشجویی و فرهنگی

 کد پستی :   3147734568

شماره تماس   :  02634349800   

 

اداره رفاه

داخلی 401

اداره تغذیه

داخلی 404

دبیرخانه شورای انضباطی

داخلی 204

اداره امور خوابگاهها

( خوابگاه دختران داخلی403  خوابگاه پسران داخلی  408)

اداره تربیت بدنی

02632802843

 

 نکات قابل توجه

 * پذیرفته شدگان نیازی به انتخاب واحد اینترنتی  نداشته و پس از ثبت نام، انتخاب واحد نیز توسط دانشکده  انجام خواهد شد.

* جابجایی همزمان دانشجویان از نظر آیین نامه میسر نمی باشد، جهت این امر از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

آدرس دانشکده بهداشت جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک :  

کرج بلوار باغستان بعد از پارک تختی خیابان گلستان یکم دانشکده بهداشت  تلفن:  9-34336007-026  داخلی 304   کدپستی: 3146883811

 

ورود به صفحه ثبت نام اینترنتی     

 

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 344433
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید